Főoldal
Kismamapárna? Mire jó?
Gyakran Ismételt Kérdések
Árak
Szövetminták, rendelés
Akciók
Garancia
Elérhetőségek
Ágyneműk, kiegészítők

           Gyakran Ismételt Kérdések

 

Kedves Érdeklődő!

Ezen az oldalon csokorba szedtük azokat a kérdéseket, amelyek viszonylag gyakran felmerülnek, azonban az itt nem szereplő kérdésekre is bármikor szívesen válaszolunk, a 06202222190, és a 06707740394 telefonszámokon.

 

- Melyik jobb? A tönköly vagy a mikrogyöngy?
-
Melyik jobb? A standard, vagy a premium?
-
Van-e az ágyneműknek külön huzata?

-
Melyik a célszerűbb? A kispaplan, vagy a nagypaplan?

-
Hogyan rendelhetek?
-
Mit tegyek, ha olyan kérdésem merül fel a megrendelésnél, amelyre nem kapok választ?

- Lehet telefonon rendelni?
-
Hogy jutok hozzá a termékhez?
-
Hol, és mikor lehet személyesen átvenni a terméket?

-
Hogyan fizethetek?

-
Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?
-
Utalás esetén mikor kapom meg a csomagot?
- Nem kaptam áfás számlát, a csomagban. Miért, és mi a teendő?
-
Mikor tudom személyesen megtekinteni a termékeket?
-
A baldachinos szettnek részét képezi a baldachinvas?

-
Nem túl merev a pamut vászon egy bébi ágyneműhöz?

-
Nem túl vékony a takaró?
-
Hogyan és hány fokon lehet tisztítani a termékeket?

 

 

- Melyik jobb? A tönköly vagy a mikrogyöngy?

Erre a kérdésre mindenkinek magának kell megtalálni a megfelelő választ, ugyanis magát a funkciót tekintve mindkettő ugyanazt nyújtja.
 
Pihenéshez és etetéshez is mindkettő tökéltesen megfelel.

A fő különbbség abban rejlik, hogy míg a mikrogyöngy /hivatalos nevén polisztirol gyöngy/ magyarul a mindenki által ismert hungarocell - persze nem táblában, hanem kicsi golyócska formában - voltaképpen egy emberre nézve teljesen semleges hatású műanyag, addig a pelyva a bio tönkölybúza lehántolt (a magot közvetlenül védő) része, egy természetes dolog. Sőt azontúl, hogy természetes, még bio is.

A következő jelentős különbség is ebből következik. A hungarocellről köztudott, hogy nagyon könnyű. Egy párna esetén kb. 80 dkg-ot nyom a huzatokkal együtt.
A tönköly töltetű párna 4 kiló felett van. Kb. 4,3 kiló. Tehát amikor választunk, érdemes mérlegelni, hogy hol fogjuk használni a párnát.

Ha szeretnénk, hogy a párna mobil legyen, és úgy tervezzük, hogy házon kívül is igénybe fogjuk venni a segítségét, akkor nyilván a mikrogyöngyös nagyobb szabadságot nyújt ebben.
Ha csak otthon fogjuk használni a párnát, és nagyon bio elkötelezettek vagyunk, akkor valószínűleg a tönkölyös a jobb választás.

Végül még egy információ a döntés megkönnyítéséhez. A tönköly minimum 3200 forinttal kerül többe, mint a mikrogyöngyös, és prémium méretben tönkölyt már nem készítünk (csak külön kérésre), mert annak a súlya 7 kiló felett lenne, ami már meghaladja egy kismama átlagos teherbírását.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Melyik jobb? a standard, vagy a premium?

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy a nagyobb méret biztos sokkal nagyobb kényelem is egyben. Lehet, hogy ez egy autónál így van, egy szoptatós párnánál azonban ez nem fedi a valóságot.

A párnáink saját tapasztalat alapján érték el a végleges formájukat és méretüket.
Eleinte a Best Kid's pihenő és szoptató párna több fazon alakításon esett át, hiszen napról napra használva pontosan láttuk, hogy mi az a használati mód, ahol még nem látja el tökéletesen az
adott
funkciót.

Tapasztalatok szerint még az átlagosnál magasabb kismamáknak is elegendő a normál 140 cm-es méret, hiszen ha figyelembe vesszük, hogy még egy 2 méteres embernek is maximum 1.2-1.3 méter a nyak-térd távolsága, akkor láthatjuk, hogy pihenéshez használva még ilyen extrém magasságnál is bőven kényelmes a párna. Szoptatásnál pedig a párna két végén levő kötözővel lehet beállítani a megfelelő hosszt.

A premium párna ikrek egyszerre szoptatásához, és nagyobb babák etetésére való, és kialakítására álljon itt egy kis magyarázat.
A prémium párnát akkor kezdtem alkalmazni, amikor a kisfiunk még 16 hónapos korában is szopizott, és nem láttuk még, hogy hol lesz a vége. Akkoriban azért már ő is elég nagy volt, és mivel a párnához nagyon hozzászokott, és nekem is ez volt a legkényelmesebb szoptatási mód, elgondolkodtam egy nagyobb méreten, amin kényelmesen elfér.
Ez a párna alakult át időközben úgy, hogy az ikerbabák szoptatására is megoldást tudjunk kínálni.

Magyarországon elsőként kezdtünk ikerpárnát készíteni.
Sok ikres édesanya tapasztalatait, elbeszéléseit vettük figyelem-be, amikor átalakítottuk a kisfiunknak készült nagyobb méretű párnánkat, úgy, hogy két babát egyszerre is kényelmesen lehessen szoptatni vele az első időtől fogva (hónalj tartásban).
Bár a párna a középső íven mérve 160 centiméter hosszú, máshogy ívelődik, mint a normál párna, és szélesebb is, ezért ez a többlet hosszúság eltűnik, és a szélességre helyeződik át a hangsúly.

Mindent összevetve tehát, téves az a következtetés, hogy ha valaki magasabb, vagy kényelmesebben szeretne pihenni, és újszülött babát etetni-szoptatni, akkor a nagyobb párna jobban beválik.

Vissza felülre, a kérdésekhez



- Van-e az ágyneműknek külön huzata?

babafelszereles.hu oldalunkon szereplő ágyneműk, nem külön paplan és huzat garnitúrák, hanem vliessel vannak töltve (mint a kabátban a vatelin), és kész takarónak, párnának stb-nek vannak elkészítve.
Huzatot külön lehet rendelni a paplanokhoz, és párnákhoz.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Melyik a célszerűbb? A kispaplan, vagy a nagypaplan?

Ha az első időkben tervezzük a hálózsák használatát, akkor érdemes a nagyobb paplant választani, mert ebben az esetben 3-4 éves korig is elkísérheti gyermekünket az ágyneműje.
Ha azonban kezdetektől takarót szeretne használni, akkor nem ajánlatos a nagy paplan, mert egy 50-55 centiméteres bébinek hatalmas a 135 centiméter hosszú takaró.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Hogyan rendelhetek?

Rendelni a Szövetminták, rendelésmenüpontunkon keresztül, a babafelszereles.hu oldalunk webáruházába jutva tud (ez a kívánatos rendelési mód, mert így bekerül az adatbázisunkba, és későbbi vásárlásainál kedvezményt kaphat), esetleg telefonon, a 06202222190, 06707740394 számokon, e-mailben pedig az info@szopiparna.hu, rendeles@szopiparna.hu,
babafelszereles@gmail.com  címeken
lehet.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Mit tegyek, ha olyan kérdésem merül fel a megrendelésnél, amelyre nem kapok választ?

Amennyiben bármi olyan kérdése merül fel, amire nem talál választ a webáruházban, azt kérjük küldje el nekünk, az egy kérdéssel feljebb található email címekre, vagy hívjon a megadott telefonszámokon.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Lehet telefonon rendelni?

Természetesen lehet, bár jobban örülünk, ha használja a webáruház rendeléses rendszert, mert így a tévedés gyakorlatilag kizárható, és az esetlegesen Önnek járó -kedvezményrendszeren belüli- jóváírás könnyebben követhető.

Ha mégis telefonon rendel, és éppen nem vagyunk számítógép közelben, hogy a rendelést rögtön adatbázisba tegyük, akkor a kérésünk az szokott lenni, hogy /a telefonos megrendelés megerősítésére, és hogy a rendelésnek írásos formája is legyen/ küldjön egy e-mailben történő rendelés leadást is.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Hogy jutok hozzá a termékhez?

A termék átvétele megoldható személyesen, vagy otthonába szállítja egy futár szolgálat. Bővebben erről az Árak menüpontunkban olvashat.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 


- Hol, és mikor lehet személyesen átvenni a terméket?

A termékeket a hét minden napján, a 1172 Bp. VIII. u. 17. címen lehet átvenni.
Minden esetben előzetes telefonos egyeztetés szükséges, mert a megadott cím nem egy bolt címe.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Hogyan fizethetek?

Fizetni készpénzzel lehet.
Készpénzzel személyesen tud fizetni a rendelés átvételekor, illetve utánvétes csomag esetén a csomag átvételekor.
Bővebben erről az
Árak menüpontunkban olvashat.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 


- Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

A rendeléstől számított 3-14 munkanap alatt. A rendelés elkészülése nagyban függ a választott anyag mintájától is.
Szerencsés esetben (elvétve előfordul), ha éppen raktáron van az adott termék, akkor akár 1-2 napon belül biztosítani tudjuk.
Ha a megrendelt szövetből van ugyan raktáron, de a kész terméket még szabni, varrni kell, akkor akár 3-6 nap is lehet a várakozás.
Ha raktáron sincs a szövet, és nagykerbe kell érte menni, esetleg várni, hogy a nagykerbe is beérkezzen, akkor egy héten túl is terjedhet a várakozási idő.

Akciós időszakban, a megnövekedett érdeklődés miatt, nem ritka a 14 napos várakozási idő, azonban mindíg a megrendelés leadásának időpontja számít, tehát az adott akcióban megrendelt termék az akció lejárta után érkezve is az akciós áron kerül kiszállításra (vagy vehető át személyesen).

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Utalás esetén mikor kapom meg a csomagot?

Jelenleg nincs lehetőség előre utalásos fizetésre.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Nem kaptam áfás számlát, a csomagban. Miért, és mi a teendő?

Az áfás számlát alapesetben, a hatályos adó szabályok szerint, a csomagban juttatjuk el Önhöz.
Amennyiben az áfás számlát nem kapta meg, annak két oka lehet: vagy valamilyen, a rendszerünkben történt kavarodás miatt nem sikerült elküldenünk (esetleg kimaradt a csomagból), vagy a kézbesítés alatt kicsúszott/kiesett a dobozból.
Ez esetben
kérjük, érdeklődjön valamely elérhetőségünkön, és levélben küldünk Önnek számlamásolatot.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Mikor tudom személyesen megtekinteni a termékeket?

Természetesen van rá mód, hogy a termékeket élőben is meg lehessen tekinteni. Ehhez csak egy előzetes telefonos egyeztetés szükséges a 06202222190-es, a 06707740394-es, vagy a 06204429332 számon.
Egyeztetésre azért van szükség, mert a megadott cím nem egy üzlet címe, ahol állandóan tartózkodik valaki.
Ettől függetlenül próbálunk rugalmasak lenni, így a hétvégi vagy esti órák is leegyeztethetőek.
A termék helyszíni megtekintése nem minden esetben vonz magával vásárlási lehetőséget, mert készítők révén általában megrendelésre dolgozunk.
Ebben az esetben a rendelést tudjuk rögzíteni, és amint elkészül a termék, értesítjük Önt.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- A baldachinos szettnek részét képezi a baldachinvas?

Nem.
Az 5 részes baldachinos szett részei a paplan, párna, fejvédő, zsebes tartó, és a baldachin, a 6 részes szett pedig a szoptatós párnával egészül ki.
A baldachinvas önálló termékként megvásárolható a babafelszereles.hu honlapunk webáruházában, ide kattintva.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Nem túl merev a pamut vászon egy bébi ágyneműhöz?

Nem.
Az igaz, hogy beavatatlanul némelyik anyagnak kicsit keményebb a felülete a különböző festési eljárások alkalmazása miatt, azonban a legelső mosásnál bepuhul, és nagyon finom, kellemes tapintású szövetet kapunk.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Nem túl vékony a takaró?

Általánosságban elmondható, hogy a 200g/cm3 vastagságú vlies /töltőanyag/ tökéletes klímát biztosít a babáknak.
Ne felejtsük el, hogy egy kisgyermek -nyár kivételével- a lakásban mindíg fel van öltöztetve, télen pedig még a fűtés is be van kapcsolva.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Hogyan és hány fokon lehet tisztítani a termékeket?

Mivel a termékeink beavatatlan 100% pamut anyagból készülnek, ezért az első mosás után nyerik el végleges formájukat. A pamut kb. 5-7%-ot megy össze az első mosáskor.

A hivatalos kezelési ajánlás a 40°C-os mosás, és mi is ezt ajánljuk (akár kézzel, akár géppel), de sok anyukától hallottuk, hogy 60 fokon mossa a termékeinket, és nem tapasztaltak változást az anyagokon.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 


 




 
Impresszum:
Cég: Babafelszerelés Gyártó és Kereskedelmi Betéti Társaság
Székhely: 1174 Bp. Melczer u. 93.
Cégjegyzék szám: Cg. 01-06-777067
Adószám: 22371319-1-42
 
Minden jog fenntartva! A honlapról bármilyen elemet, vagy szöveget az engedélyünk nélkül felhasználni tilos !